Logo i identyfikacja wizualna

W czasach, w których trwa ostra rywalizacja, zdobycie zaufania klientów to efekt drobiazgowych przygotowań oraz racjonalnego planu. Z pomocą przychodzi iden­ty­fi­ka­cja wizu­alna, która two­rzy toż­sa­mość marki i ułatwia jej rozpoznawanie. Identyfikacja wizualna to sposób prezentacji firmy, poprzez stworzenie jej charakterystycznego i spójnego wizerunku. Dzięki takiej ekspozycji konsumenci odbierają markę w dany sposób i budzi ona w nich konkretne skojarzenia. 

Wszystko zaczyna się od logo, ponieważ to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. To ono będzie decydowało o Twojej rozpoznawalności w świecie biznesu. Znajdzie się na Twoich wizytówkach, stronie internetowej, zaczniesz być z nim utożsamiany. Dlatego tak ważne jest, aby było skrojone na miarę Twoich potrzeb. Wspólnie przeanalizujemy profil Twojej firmy i przygotujemy odpowiedni znak lub odświeżymy ten, z którym obecnie się identyfikujesz (rebranding logo).

Co dla Ciebie?

Mamy propozycje zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i tych, dla których niezbędne będzie logo z kompletnym systemem identyfikacji wizualnej.

Identyfikacja wizualna (branding) dla firm to usługa, w której skład wchodzą elementy, takie jak zaprojektowanie logo, dobranie konkretnej kolorystyki, typografii (fontu) oraz dopasowanie optymalnej i unikalnej szaty graficznej dla danego biznesu, zgodnie z jego charakterem. Identyfikacja marki musi przede wszystkim być spójna, dzięki temu firma w oczach konsumentów jest bardziej wiarygodna, co automatycznie wzbudza pozytywne skojarzenia.

Pamiętaj, że klienci najpierw zwracają uwagę na design Twojej reklamy, nawet gdy robią to mimowolnie. Zadbaj więc, by coś przyciągnęło ich uwagę. Chętnie Ci w tym pomożemy i stworzymy identyfikację wizualną dla Twojej marki. Co najlepsze, cena takiej identyfikacji wizualnej jest adekwatna do zakresu wykonanych usług, więc możesz mieć pewność, że wiele na tym zyskasz.

Może Księga Znaku?

W zależności od Twoich potrzeb możemy uporządkować te informacje w podstawowej Karcie Znaku lub rozszerzonej Księdze Identyfikacji Wizualnej (Księga Znaku) lub w serii kluczowych elementów identyfikacyjnych takich jak wizytówki, papier firmowy, gadżety reklamowe czy wszelkie formy reklamy zewnętrznej. Mając poczucie, jak ważny to element całości oraz mając odpowiednią wiedzę specjalistyczną, chętnie zaprojektujemy dla Ciebie niezbędne składniki oraz posłużymy radą, jak je stosować.